pirmdiena, 2011. gada 26. decembris

Priecīgie Ziemassvētki!

Personīgi man tie šogad šķitās vēl īstāki, kā dažu labu gadu, kad sniegs ir bijis teju līdz staklei! Visiem iesaku ideju par laicīgu gatavošanos, man tā lielā mērā palīdzēja izpildīt misiju- radīt ziemassvētku paradoksu, kas šogad izpaudās kā skeitera apsveikumi septiņām Baroncentra Rimi kasierēm un vienam rūķītim, respektīvi, apsargam, kuram arī nākas šancēt  ziemassvētku vakarā.
Lūk, tie:

Konvertu krāsu izvēle nav saistīta ar manu gaumi, bet gan ar piedāvājumu dzirnavstūra Narvesenā


Saturs aptuveni šāda rakstura:


Visgrūtākais šajā procesā bija pavadītā stunda piebāztajā kopētavā, un aprast ar domu, par to brīdi, kad es kasierei Ingrīdai teikušu:"Es atvainojos!" Drīkst Jums palūgt nodot šos apsveikumus pārējām kasierēm, vārdi ir  uz aploksnēm, lūk, Jūsu, un lūk, te vēl viens apsargam, kurš šovakar strādā. Un, lūdzu, nesakiet, ka es tos esmu novēlējis. Paldies!"
Viņa smaidīja un apsolījās izpildīt manu lūgumu, kā nākās.
Un viss- Ziemsvētīgā sajūta noķerta, pie kam tāda, ko grūti izbojāt.
Nobeigumā video sveiciens ar dziesmu- "Rūdolfs-tas, kurš Ziemeļbrieds", izpilda Henčeļi un Graudiņš.

1 komentārs: