pirmdiena, 2011. gada 3. oktobris

Stakle


Yo. Jau vairākas reizes noskatījos jauno Harvest video, video sanācis ļoooti labs. Stulbi, ka man pašam nekāds fūtijs gandrīz nav, bet nekas.
Tagad gribās vēl vairāk iet paskeitot un pafilmēt, tikai ne šajā miskastē



Itkā izskatās ka viss ok, paskeitot var, bet vienmēr valda tik neciešams klusums, viss tur
apnicis. Vienmēr ceru norm paskeitot, bet visbiežāk sanāk kautkā savā nodabā nobesīties, takā man poh vai tur slapjš vai sauss. Man tur ir līdzīga sajūta, kā būtu vienam pašam skeitot salaspils indora, kurš laikam vairs nemaz nepastāv.

Gaidu, kad internetā parādīsies jaunais skateTV. Es redzēju tikai beigu daļu, jo radās tehniskas problēmas ar stakli, nācās salabot.



Pēc tam gan man ieteica labāk aplīmēt visu kāju, jo šitā neturēsies, tā arī izdarīju.

Tagad mēģinu atrast visādus vecus un jaunus video, kurus neesu redzējis vai arī esmu, bet ļoti sen. Piemēram shitie čaļi saprot kas par djeelaam notiek.



Tagad es atpūtīšos un pamācīšos rītdienas kontroldarbiem, varbūt, atā.
Bondars



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru