sestdiena, 2011. gada 17. septembris

Lasīt

Pirms pāris minūtēm centos uzrakstīt jaunu blogu, bet raksta vidū kompis iesprūda, saspaidīju pogas un ekrāns sagriezās pa 90 grādiem. Piegāju pie mammas kompja lai pabeigtu blogu, kamer neesmu izdomājis kā dabūt savējo normālā stāvoklī, bet isteniba vins ir tik vecs, ka normālā stāvoklī viņš vairs nekad nebūs.
Gribēju rakstīt, ka pēdējā laikā sanāk reti paskeitot. Pēc skolas, atnākot mājā, nāk lūziens. Dažreiz daudz kas jāizdara skolai, un es daļu arī izdaru, jo esmu kārtīgs skolēns. Tikko bijām ar klasi ekskursijā uz ventspili, tur visi savas kārtīgā skolēna īpašības aizmirsa.
Sodien un rīt gan laikam iešu skeitot, varbūt kko uzfilmēšu. Sodien iespējams skeitosu vēlu vakarā pa tumsu, iespējams arī ka nē jo atkal velkas uz lietu, pietrūkst siltais laiks.
Plānoju nopirkt nokias vadu, lai varu šeit likt iekšā bildes. Vajag arī šo to pamainīt blogā, pašreiz es tikai ieliku smuku bildīti. Tagad ceru ka rudeks nenodirsīs mani par to, ko esmu šeit ierakstījis.

Tiekās, bondarek.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru